jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Världslöst benpass och en öppen omelett

Publicerad 2014-05-05 21:25:57 i Allmänt,

Idag har jag varit vikarie på min gamla högstadieskola, väldigt nostalgiskt men ack så kul! Kommer bli roligt att få hoppa in där lite då och då. 


Efter jobb stack jag direkt till gymmet och gjorde seriöst typ mitt sämsta benpass, de maskiner jag ville använda fanns inte till hands och det blev bara skit. Avslutade dock med 12 minuter bra crosstrainer. 
Därefter stack jag hem och gjorde en öppen omelett med babyspenat, paprika, svamp, skinka och kyckling på. Mycket, mycket gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela