jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Valborg i all sin oprakt

Publicerad 2014-05-01 22:15:05 i Allmänt,

Valborg igår då ja, har aldrig varit speciellt förtjust i Valborg. Det är inget stort för mig och det är det fortfarande inte men igår var det faktiskt mycket trevligare än jag har haft tidigare år. 


Började dagen med en PW, en långfrukost och sen in till skolan. Smällde av en lektion och sen åkte jag till Tilda för en supergod lunch. Omelett med paprika, tomat och kalkon och därefter en hemmagjord vaniljglass och lite hallon. Vi satte oss ute i solen och bara snackade av oss lite. Två timmar senare kom Sara och hämtade mig och vi körde och hämtade upp Mika också. Stack och handlade och sen hem till Sara för att fixa oss. 


Vid fem tiden satte vi oss med vårt vin och vår grill i Pildammsparken, hade shorts på mig men det höll bara en två timmar sen blev det för kallt. 
Vid nio drog vi upp till Sara för lite mer förfest och sen vidare till Etage. Det var sammantaget en väldigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela