jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Stolt moster

Publicerad 2014-05-08 22:42:26 i Allmänt,

Har knappt hunnit vara hemma idag, stack hemifrån vid halv nio imorse och kom hem först nu vid halv nio ikväll så det blev en lång dag. 

Iallafall, började med skolan sen grupparbete, vidare till badet för träning och sen vidare ner till ip för att se min systerson springa kalvinknatet. Och för tredje året i rad vann lillkillen loppet! Så stolt! 
Hann därmed inte med min egna träning idag men gick en PW imorse plus att jag har gått överallt jag har varit på väg idag så blev ändå lite grann. 


Nu har jag slängt i mig lite lax, inte allt för hungrig när det blev såhär sent. Snart blir det sängen.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela