jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Serievinnare och en lyxburgare

Publicerad 2014-05-05 15:18:36 i Allmänt,

Igår var jag uppe halv sex på morgonen, skulle iväg på simtävling till Eslöv så bara att dra sig upp. Det var dags för sista omgången av seriesim och vi hade en hel del bortfall på grund av semestrar och sjukdomar. Men våra återstående simmare klarade av det alldeles utmärkt, flertal av mina som låg på superbra tider för där de är i träningen just nu, nertränade och så. Plus att vi vann serien!! 
Om tre veckor är det dags för kval till division två och vi börjar omladdningen direkt. 


Efter tävlingen stack jag, Julia och Emilia till Clé i Ystad och smällde av en dunderburgare. Mycket god måste jag säga men orkade inte allt faktiskt.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela