jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

När man lyckas vända på känslan

Publicerad 2014-05-02 17:12:37 i Allmänt,

Dagen började med en promenad och sen testade jag en ny kombo, kvarg med funligth som vanligt men med valnötter på. Mycket gott faktiskt.
Sen stack jag och beställde en stereo till bilen, inte kul att köra utan musik ju. Vidare hem till mina föräldrar för att passa Måns i en halvtimme typ när pappa skulle klippa sig.


Därefter var planen gymmet, hade verkligen INGET sug alls men jag tog dit och började med ett lättare axel/rygg/bröst pass. Detta var helt rätt idag för fy vad jag kom igång! 


Körde 7 övningar på det passet sen gick jag över till benpasset och körde 5 övningar på det och fy tusan! Vilken kontakt jag fick med benen idag, blev helt slut på de 5 övningarna. 


Nu har jag ätit lite godis, ytterst lite med tanke på hur det blev på Valborg men det satt bra i magen efter dagens pass. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela