jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Min mat under helgen

Publicerad 2014-05-11 21:59:41 i Allmänt,

Jag älskar att ta bilder på vad jag äter så självklart har jag bilder på nästan allt jag äter. Hela dagen igår var vi i Kristianstad på simtävling och där uppe gick vi inom EH och jag testade både nya frapino och ny muffins. 
Nya Cookies&Cream - supergod!!! 
Blåbär och vit choklad, inte riktigt så god tyckte jag. Hade varit bättre med hallon och vit choklad. 
Imorse åt jag fruktsalladen ovan till frukost, längesen jag åt sånt till frukost så det var väldigt gott. 
Testade en kladdkaksmugcake, blev rätt gott faktiskt. Kanske kommer ett recept senare. 
Kvällens middag. 
Har under helgen även testat denna nya från Loka, var inte så gott vid första smak men den har blivit godare efterhand. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela