jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Min dag per timme

Publicerad 2014-05-14 21:47:51 i Allmänt,

Gick upp vid 7 imorse för en promenad och när jag kom hem satte jag mig i soffan med denna frukost, kvarg med proteinpulver och hallon
8.30 Efter den la jag mig ner i soffan och sov en stund till, orkade inte röra mig riktigt än 

9.30 Gick ner om mina föräldrar och snodde lite pennor (de har massor från mors konkurser) 
10.30 Vidare till Snuggels där jag mötte upp Vicky för en frukost/lunch. 
11.30 När Vicky stack till jobb satte jag mig och började plugga, sammanfattar allt inför tentan 
12.30 Hade lagt ner lite choklad i väskan som hjälpte mig på vägen för att hålla fokus 

13.30 Börjar få huvudvärk av dessa jäkla glasögon.. Använder dem för sällan så har inte vant mig än och får därför huvudvärk fortfarande 
14.30 Höll i plugget en timme till sen köpte jag en eftermiddagsfika, en cookie och en chokladbollar doppad i vitchoklad och strössel 
15.30 Efter ännu en timme begav jag mig hemåt, huvudvärken var inte något att leka med längre nu.. 
16.30 Vaknade jag upp i soffan efter en halvtimmes sömn och en huvudvärk som hade släppt en hel del faktiskt 
Tittade då på DH och sen GA 
17.30 Åt jag ett mellanmål innan jag förberedde mig för att bege mig mot gymmet 

18.30 Cyklade jag ner till gymmet för ett magpass där jag körde lite andra övningar än de jag gjort senaste tiden 
19.30 Avslutade med 10 minuter på crossen, försöker göra minst det efter varje pass faktiskt för att lite hög kondition också under veckorna 
20.30 Hade jag duschat och satte mig ner för att äta en av mina favoriträtter, spaghetti och köttfärssås. Dock tar jag bara en halv portion spaghetti för att hålla ner lite kolhydrater men lite pasta får man unna sig ibland tycker jag.
21.30 Sitter jag i soffan och förbereder mig för sängen, så trött just nu.. Hjärnan är slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela