jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Måndagsslapp

Publicerad 2014-05-12 17:30:52 i Allmänt,

Då var det en ny vecka igen och jag började den med en morgonpromenad, försöker hitta tillbaka till rutiner igen.. De har varit väldigt kassa senaste veckorna men det är alltid en sak att ha igång mina morgonpromenader igen. 


Sen var det skolan, första halvan av makroekonomin är klar. Ska ta tag i att sammanfatta mikroekonomin när jag sett klart säsong 3 av Scandal.. Ja jag har fastnat igen.. Så kasst av mig men har bara fyra avsnitt kvar för sen finns det inte fler säsonger så det är bra för tentaplugget iallafall! 


När jag kom hem från skolan fixade jag lunch, mixade vad som fanns hemma: 
Jag har bara legat i soffan, ska se färdigt greys avsnittet på tvn sen ett Scandal till därefter blir det ner till gymmet. Inte allt för taggad men måste få igång den rutinen också så bara att bita samman. Och jag har tagit detta mellanmål till hjälp, i glaset är där en halv celcuis med is i. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela