jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Fasters tur att vara barnvakt

Publicerad 2014-05-15 13:57:31 i Allmänt,

Hela förmiddagen har gått åt till lillemannen, dagis var stängt idag så faster fick vara barnvakt på förmiddagen och farfar är det nu på eftermiddagen. Vi lekte lite med bilar, sen tittade vi på filmen Bilar innan vi gick ut en sväng. 
Han vara lite lat idag så han fick åka på min cykel till lekplatsen, där stannade vi upp och gungade och även lite annan lek. 
Efter en stund där behövde jag gå på toa så vi tog oss ner till farfar för lunch och sova middag, jag åkte dock till skolan där jag sitter nu men ändå.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela