jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Allt jag lägger upp är mat

Publicerad 2014-05-13 22:00:26 i Allmänt,

Känns som det enda jag visar för er är vad jag äter under dagarna, det är dock typ bara då jag kommer ihåg att fota.. Ska försöka köra en sammanfattning imorgon med en bild från varje timme under dagen, får se om jag kommer ihåg det bara. 


Idag blir det iallafall dessa bilder:
Pre-work out imorse innan jag var på gymmet vid kvart i nio, blev ett riktigt härligt pass med axlar/rygg/bröst. 


Sen hem och byta om, äta ordentlig frukost och vidare till skolan. I kväll har jag varit på badet och haft träning sen hem och ätit en likadan kyckling som igår men annat tillbehör.
Nu ska jag gå och lägga mig, då ordentligt med sömn inatt för imorgon blir det plugg plugg plugg och frukost med bästis på snuggels. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela