jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Vissa dagar finns det helt enkelt inte tid

Publicerad 2014-03-24 10:55:26 i Allmänt,

Snacka om en fullspäckad helg! 
Har varit i Helsingborg större delarna av helgen, lördag körde vi hemifrån kl 06.20 och var hemma 15.20 och sen på söndagen körde vi hemifrån 06.20 också men var inte hemma förrän 20.20.. Min hjärna är rätt död och på inte tala om min kropp! 


Simtävling var det då vi var på och jag hade min systerdotter sovande hos mig båda nätterna då hon tävlar och jag är hennes tränare. Tävlingen gick bra, jag är nöjd med någonting som varje simmare har gjort och det är precis så man vill att det ska vara. 

I lördags var vi endast där på förmiddagen men jag och min systerdotter stannade vid center syd och åt lunch på vägen hem samt tog en runda inom Lager 157 så det blev ett par shorts inför värmen och ett par solglasögon på köpet - perfekt då det var soligt och jag inte hade några med mig i bilen. Därefter vilade vi en halvtimme och sen blev det kalas för pappa, hennes morfar, på kvällen. 
Denna fina tårta dekorerade jag till kvällen. 

Söndagen blev det en hel dag på tävlingen, hade en lunchrast inne på Väla center där jag även passade på att laga min mobil, skärmen var ju helt spräckt. Kostade en hel del men med min super bra hemförsäkring från ICA student så behöver jag endast betala 600 kronor. Jag avslutade kvällen med att köra hem till mor och pappa för att lämna bilen och bli bjuden på några våfflor. Ändå snart våffeldagen ju! 

Nu är jag på skolan, precis haft en rolig lektion med niorna och ska snart äta lunch samt planera lite grann innan jag åker hemåt för att försöka ta mig igenom ett axel/ryggpass på gymmet. Sjukgymnasten säger att jag måste testa träna det nu så att vi vet om behandlingen ger effekt. Dock har jag haft svinont hela helgen sen jag var hos henne i fredags.. Men det känns inget idag iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela