jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Tredje dagen avklarad

Publicerad 2014-03-05 16:11:26 i Allmänt,

3 av 19 dagar på praktiken avklarade. Känner fortfarande att sömnen inte är med mig, sover på nätterna utan problem, igår somnade jag typ 22.20 och gick upp 6.50 imorse men är ändå helt slut i hjärnan.. Kanske kan vara nu när jag tar nio tabletter om dagen för axeln? Eller? 


Iallafall så känns det bra, har kommit igång ordentligt med lektionsplaneringen. Ikväll ska jag skriva klart så jag har fem lektioner planerade iallafall och leta fram material till första lektionen. 


Ska även ta mig ner på gymmet och köra en 30-45 min kondition och eventuellt lite biceps. Vill ju vila axeln så får se vilka övningar som funkar helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela