jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Tidigaste kvällen på länge

Publicerad 2014-03-09 21:26:17 i Allmänt,

Ligger redan nu beredd att somna, efter ha gått upp mellan 05.45 och 06.45 en hel vecka och har ända fram till och med fredag kvar innan lördag äntligen blir en sovmorgon, så har jag redan lagt mig för att sova. Hjärnan är sliten till max. Försökte plugga, göra en så enkel sak som en PowerPoint men hjärnan hänger inte med mig så då är det lika bra att sova. 


Första dagen utan medicin mot axeln, har haft lite känningar, känns det under dagen imorgon så blir det att ringa till läkaren på tisdag för såhär kan jag INTE ha det. Saknar att träna axlar, armar ovh rygg! Testade lite biceps och triceps idag, en del övningar funkar utan att jag rör axeln så fortsätter det så får jag sätta ihop ett nytt biceps/triceps pass så jag iallafall kan träna det. 


Helgen ska jag försöka hinna berätta lite om imorgon och ge er lite bilder. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela