jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Svårt att hinna med

Publicerad 2014-03-17 22:23:29 i Allmänt,

Bloggen hamnar lite på eftertjälken nu under praktiken märker jag. Svårt att hinna allt man ska göra i livet när man inte är van vid att jobba måndag-fredag. Plus att det oftast blir kvällsinlägg, precis som idag. 


Dagen har varit bra, var en rätt kort dag i skolan för att sen chilla hos mormor en stund och sen hem och dra till sjukgymnasten. Hittade typ lika många punkter idag som strålade som attan men de satt inte riktigt på samma ställe, vet inte om det är bra eller dåligt. Iallafall så ska jag dit igen på fredag, är ledig från praktiken då. Eller egentligen inte, ska sitta hemma och förberedda och har förhoppningsvis fått böckerna till nästa kurs så jag kan börja läsa dem. De skickades idag nämligen så det borde jag ha. 
Frukosten idag blev en blandning av bu och bä, havregrynsgröten smakade ingenting idag så var inte alls kul, var nog inte så sugen på den. Men äppelbitarna med kanel var mumsiga! 
Har märkt att jag måste planera dagen innan vad jag ska ha till frukost när jag ska upp och jobba, annars tar det för lång tid och jag är aldrig sugen på att äta de morgnarna jag inte planerat. Så.. Imorgon blir det bananproteinpannkakor med nutella - ska ju tömma lägenheten på så mycket kolhydrater och skit som möjligt så då får man njuta av såna saker nu! 


Godnatt på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela