jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Min ögonsten

Publicerad 2014-03-07 22:34:10 i Allmänt,

Efter skolan stack jag, trött, sliten, lite nere som det blir från och till, hem till mina föräldrar. Där fanns denna underbara kille, min ögonsten: 
Han älskar sina bilar och jag älskar honom, oavsett humör så mår jag alltid bättre efter en stund med denna solstråle. Så.. 


En timmes mys med lillemannen var allt jag behövde sen var all energi tillbaka och jag körde ett riktigt bra magpass på gymmet. En timme intensiv magträning som jag hoppas känns imorgon kväll när träningsvärken kommer börja komma. 
Längtar tills den dagen jag känner mig trygg med att ta bilder på magen, just nu känns det alltid uppsvälld och slapp.. Vet inte om det är något med laktos eller vad för jag har tränat bättre mage senaste tiden än på mycket länge. Ska försöka dra ner på laktosprodukterna och endast använda det till matlagning och självklart mitt kvarg som jag inte vill/kan vara utan. 


Nu blir det sängen, ska upp 06.00 imorgon för en heldag i Trelleborg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela