jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Min helg

Publicerad 2014-03-10 07:58:22 i Allmänt,

Lördagen började kl 06.03 när klockan ringde, då var det dags att ta sig upp. Gjorde bananpannkakor med jordgubbar och en knäckemacka med avokado till frukost. 
Efter frukosten körde jag och hämtade två av mina simmare för att sedan köra vidare mot Trelleborg. På vägen hämtade vi även upp Emilia. Sen var det dags för en heldag med tävling. Med tanke på hur tunga våra simmare har varit och hur lite riktig träning vi faktiskt hunnit med senaste tiden pga tävlingar så simmade de bra allihopa. 

Under lunchen, som blev en kebabsallad, gick vi även på stan en sväng. Jag som skulle ha shoppingförbud bröt det lite grann.. Inte allt för mycket men ändå. 

Dessa två införskaffades plus att det vita linnet också följde med hem i svart. 

Även på söndagen var jag i Trelleborg på förmiddagen för tävling. 


Mer under helgen så har vi firat min mor, vilket innebär mys och lek med både Måns och Nyx. Två av mina favoriter. 
Som jag ska skaffa hund alltså! Kan skriva mer om det någon annan gång men jag ska ha en, så är det bara! 


Har även hunnit träffa Hanna en stund, hon var nere över helgen och då var det klart att man klämde in en liten träff. Blev med massa andra folk denna gången också men vad gör det, vi firade ju en kompis och oavsett så fick jag träffa min bästa. 
Min finaste vän som alltid finns vid min sida, önskar bara att det var fysiskt bredvid lite oftare men vi gör vårt bästa och det är bättre än inget tusen gånger om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela