jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Middag ute x2

Publicerad 2014-03-29 12:24:20 i Allmänt,

Ja jag har varit kass på att blogga.. Praktiken är nu slut oct jag försöker hitta tillbaka till vardagen igen plus att både päronen och mormor har åkt på semester så har kört dem till Kastrup respektive Sturup de senaste 24 timmarna. 


I torsdags så valde jag att unna mig en pizza där min bästis jobbar, satt i baren och snackade med henne. 

Fredagen sen blev skola, en snabb sväng till gymmet sen köra med mormor och hämta hennes väninna. Därefter köra mina föräldrar till Kastrup. Jag skulle senare på klassfest i Malmö så jag lyckades klämma in en härlig middag med Emmsi innan. Vi körde rundor typ 30 min innan vi lyckades bestämma var vi skulle äta och där vi ville äta var fullt så det blev till slut Vapiano på Emporia. 
Sen blev det som sagt klassfest till typ tolv för min del, var hemma ett och sen upp halv fyra och köra mormor och hennes väninna till Sturup. Med två timmars sömn var jag rätt sliten sen, stack hem och sov fyra timmar till sen blev det för ljust. 


Tog en promenad ner i stan och köpte bullar och sen sov jag en och en halvtimme till. Liiiite trött bara! 


Nu står jag på crossen oct värmer upp inför ett magpass. Blir nog en lång uppvärmning eller ja passet blir cardio/mage helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela