jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Hur ska jag klara mig utan min pasta?!

Publicerad 2014-03-26 23:18:11 i Allmänt,

Nästa vecka ska jag köra igång med min deff/diet så denna och förra veckan har bestått fullt ut av att fylla på kolhydrater och tömma skåpen på det framförallt! Men hur i helskotta ska jag klara mig utan detta: 
Detta är nog min absoluta favorit maträtt av all-time, hur ska det gå med flera veckor utan detta? Dock får det nog bli pasta en gång var tredje vecka eller något samt ett antal timmar på helgerna där jag får äta typ vad som. Antingen på morgonkvisten med en härlig brunch någonstans eller på kvällen med god middag och lite gottis efter - sånt måste man lägga in så man känner att man orkar med resten av dagarna. Plus att det blir ju så mycket godare om man inte äter alltid :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela