jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Hotellfrukost och en blåtand

Publicerad 2014-03-02 22:37:01 i Allmänt,

När vi väl hade dragit oss upp ur sängen imorse stack vi ner och åt hotellfrukost, ingen Scandic eller Saltan frukost men ändå god. 
Där efter sov jag en halvtimme till när Vicky duschade och sen blev det stan en sväng. Handlade en super skön tröja som ni får se en annan dag. 

På vägen mot flygplatsen, i väntan på tåget behövde jag gå på toa och denna toan hade blått ljus så var tvungen att ta en bild: 
En aning knäppt men men.


Nu ligger jag i sängen, sleten och trött som f-a-n men men, jag laddar upp inför en fyra veckors period med praktik - läskigt som bara den men också väldigt kul! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela