jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Gårdagen och dagen

Publicerad 2014-03-11 22:49:29 i Allmänt,

Igår var jag inte så sugen på middag så innan det var dags att cykla till badet slängde jag ihop lite äggröra och två kycklingkorvar, mumsigt. 
Därefter, vilket inte blev förrän kvart över tio, satte jag mig ner och åt bananpannkakor med nutella och jordgubbar. Hade fått i mig för lite under dagen så därför blev det lite nutella till, kanske inte det bästa men mycket gott så det var värt det. 
Idag började jag dagen med en PW under soluppgången, så himla uppfriskande och bra sätt att starta dagen på. 

Efter praktiken blev det en fika med min bästa vän, ses typ aldrig så när det väl finns tid så får man utnyttja det. Tid fick jag över för att lillemannen är sjuk, skulle egentligen passa honom under kvällen men det blev inget idag. 
Vi fikade för övrigt på Snuggels. 
Sen blev det en liten promenad till innan middagen som bestod av det nedan på bilden, dock blev såsen icke god så den kastade jag. Helt fel kryddor i men i övrigt är det både gott och nyttigt att göra såsen på kvarg. 
Nu ska jag sova, körde ett super pass med magen ikväll. Berättar om det imorgon! Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela