jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Fyller på med kolhydrater

Publicerad 2014-03-16 21:18:17 i Allmänt,

Frukosten imorse hade jag laddat upp inför de senaste dagarna, har varit så taggad på nutella så dessa mackorna blev frukosten: 
Efter en massa tvätt och en sväng till gymmet blev det rostade mackor även till lunch, på dem hade jag avokado och ovanpå vitlöks- och citronmarinerade räkor som blev över från igår. 
Självklart även min proteinshake efter träningen! 


Jag har tänkt mig försöka på en deff efter praktiken är slut, tror jag nämnt det innan. Därför försöker jag dra ner på kolhydraterna redan genom att endast äta det till frukost och lunch. Men framförallt just nu försöker jag tömma lägenheten på så mycket av kolhydraterna jag kan. Blir mycket enklare om man inte har något hemma sen om två veckor ju. Därför blir det pyttipanna till lunchlåda nu två dagar i rad sen blir det pasta de två dagarna efter det. Dock tänker jag ha kvar lite ris, råris då, och jag kommer inte hinna tömma skåpen på min pasta men under deff är det så lite kolhydrater som möjligt, kan bli någon lunchlåda om det blir stressigt någon gång men jag aka undvika det så mycket som möjligt. Och skulle jag behöva så ska det helst vara potatis eller möjligtvis råris, pasta är ju den värsta boven. Fast äter jag det i små, små mängder går pastan också någon enstaka gång. 


Nu ligger jag redan i sängen och ska sova, riktigt skönt att komma i säng tidigt efter denna helgen. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela