jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Fullspäckad dag - fullspäckat liv

Publicerad 2014-03-03 23:01:00 i Allmänt,

Gud vad min dag bara flugit iväg! 

Hade första dagen på praktiken idag, känns rätt bra. Massa saker att läsa in och planera nu bara men man får ta det som det kommer, trots allt första gången nu. Ska ha första lektionen på fredag - ahh! 

Nu är det dags för mig att sova, ni får tyvärr inget längre inlägg idag för klockan är mycket och jag ska upp halv sju. Ska försöka hinna ett innan praktiken imorgon. Kan konstatera från dagen iallafall att jag måste få bättre sovrutiner, måste dra ner på mina tupplurer under dagarna så jag faktiskt somnar tidigare på kvällarna. Tror det kommer göra mig piggare i slutändan. Får se hur det går helt enkelt! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela