jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Första lektionen

Publicerad 2014-03-07 19:19:53 i Allmänt,

Ja då har första lektionen blivit avklarat. Var faktiskt inte alls så nervöst som jag trodde det skulle vara men det var ändå en speciell känsla. Och det gick snabbare än jag trodde så hann nästan två av de lektionerna som jag hade planerat på första lektionen.: Blir att sitta och planera om en del ikväll och i helgen sen på måndag ska jag börja planera för niornas första lektion på onsdag. 


Det kändes faktiskt väldigt säkert att stå där framme, kände mig bekväm och måste bara få koll på planeringen och ha lite fler uppgifter som bryter av så blir det säkert bra. Har nog mina simmare att tacka till stor del att jag känner mig bekväm, har vant mig vid snacket och det lite stimmiga som det innebär att ha högstadieelever. Lite som mina fina simmare som jag bara tackar för att de har vant mig vid allt sånt. 


Nu är jag hemma hos föräldrarna och myser lite innan jag ska hem och göra en PP och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela