jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Finmiddag och AVICII

Publicerad 2014-03-02 17:04:25 i Allmänt,

Vi började kvällen igår med en finare middag på en restaurang som heter Fenix i Stockholm, maten var lite blandad kritik på måste jag säga men ändå gott överlag. 
Först åt jag denna super, duper mega goda Toast Skagen. Den var helt galet god och helt klart värd pengarna som jag tror var 79 kronor. 
Därefter en ryggbiff med grönsaker och bea. Inte riktigt lika impad här, köttet var dåligt kryddat och såsen var väldigt smörig. Denna kostade 179 tror jag. Och till det drack jag ett glas vitt som också var helt okej. Men överlag var det en god middag. 


Sen var det dags för AVICII!! 
Väldigt dryg väntetid inne på arenan då vi var där redan kvart i sju men vid kvart i åtta kom Albin Myers upp på scenen och han är alltid bra. Det har vi hört på Öja förr. 
Inte riktigt sånt tryck när han spela men folk sparade sig kan man lugnt säga. 
Jag och Vicky väldigt taggade!! 
Och äntligen drog han igång! 


Riktigt magisk kväll. Han spelade riktiga favorit och blandade med några mindre kända men alla var bra. Han vet verkligen hur man ska spela musik! Mäktigt skulle jag säga! 


Vid 12 var vi hemma och i säng, helt döda i våra fötter men väldigt nöjda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela