jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

En snabb uppdatering

Publicerad 2014-03-25 23:55:00 i Allmänt,

Dagen har gått snabbt och har gått bra, har haft fullt upp hela dagen och känner mig fortfarande trött sen helgen.. Hoppas det är över till imorgon för då ska jag hinna med ett gympass! Har ju fortfarande inte hunnit testa axeln. 


Efter praktiken idag stack jag till Sara och fick håret fixat, bild kommer en annan dag men det känns väldigt bra det lilla jag hunnit se mig själv i håret. Sen stack vi och köpte hem saker till våfflor samt handlade med oss sushi hem från Hai - så jäkla gott! Är ni i Malmö och ska testa sushi är det stället att gå till.
Sen kom Emma också förbi en vända och vi spelade lite spel och pratade innan jag stack till tåget som var nästan en halvtimme försent till Ystad - sämsta avslutet på kvällen men men! 


Nu är det dags för sängen, puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela