jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Egen myskväll

Publicerad 2014-03-29 20:18:40 i Allmänt,

Vi hade snackat om att dra ut ikväll men när jag vaknade imorse så fanns inte suget där alls utan kände helt för en myskväll hemma och bara ta det lugnt.
Detta innebar att när jag stack och handlade blev det godis och dippa för chips hade jag redan så det kunde bli en riktig mysarkväll. Dock innan myskvällen började på riktigt tog jag en lång härlig promenad i solen och bara var själv med mina egna tankar.
Älskar att vara ute och gå själv, verkligen bland det bästa jag vet. 


När jag kom hem duschade jag och sen dags för middag som bestod av räkor och vitlöksbröd. 
Och sen har det varit chippa och godis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela