jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Eftermiddagsfika och trötthet

Publicerad 2014-03-06 19:28:14 i Allmänt,

Min trötthet blir verkligen inte bättre, är trött hela dagarna.. Vet inte om det är medicinerna eller att jag inte är van vid jobbet. Får se om det blir bättre nästa vecka utan medicinerna helt enkelt. 


Efter jobbet blev det en snabb fika, nya favorit. Knäckebröd med mosad avokado och örtsalt på samt ett knäckebröd med ost och salami. 
Hann dock inte ta bild innan jag ätit halva med avokado men men. 


Sen har jag varit på badet och precis kommit hem. Sitter i soffan och ska ta tag i att laga maten samt göra en PP och öva till imorgon.. Försöka hinna en liten promenad också. Får se hur det blir. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela