jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Det här med att lova saker

Publicerad 2014-03-31 14:56:32 i Allmänt,

Jag vet jag skrev igår att ni skulle få ett inlägg angående hur jag tänker nu iochmed deffen, ska försöka få upp det senare idag! Jag har pluggat för fullt nästan hela dagen, startade självklart med en PW och sen har jag klämt in ett armpass också. Stack hem och drog i mig denna lunchen: 


Därefter stack jag hem och våldgästade mina föräldrars innergård, de är dock inte hemma men ändå. Nu ligger jag här och pluggar för fullt, ska nog ta en minipaus och bara njuta av solen snart. 
Jag i solen. 
Testade denna idag, choklad är helt klart mer min smak men helt okej ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela