jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Det goda är inte alltid så gott som man tror

Publicerad 2014-03-30 23:31:10 i Allmänt,

Såja, då var sista riktiga skit dagen avklarad på ett bra tag framöver. Avslutade dagen med chippa och en magnum mini. 
Imorgon går jag in på en snäppet nyttigare livsstil några veckor framåt, mindre kolhydrater och mer ren mat. Kommer självklart ha mina tillfällen med "onyttig" mat, cheat-meal. 


Berättar mer imorgon om hur jag har tänkt inför hela denna deff perioden för nu måste jag försöka sova, känner redan hur träningsvärken börjar komma i benen efter dagens träningar. 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela