jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Dagen rullar på

Publicerad 2014-03-20 21:48:07 i Allmänt,

Halva veckan har gått, ledig från praktiken imorgon och dagen må inte har känts lika bra som igår men den var inte dålig. 

Innan simträningen idag blev det en knäckemacka med avokado 
Blev stressigt från praktiken till badet så hann inte ta av mig skorna. 


Efter simträningen åt jag en härlig fläskpannkaka som jag blev väldigt nöjd med, ska försöka göra den lite nyttigare nästa gång men stekytan blev galet bra idag - eller vad tycker ni? 
Tunn och frasig också, så nöjd. 


Efter det körde jag ner till gymmet och pressade igenom ett magpass på 45 minuter och nu sitter jag i soffan och chillar framför filmen Wanted som går på sexan idag, redan sett den men skönt att bara sitta och ta det lugnt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela