jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Bra start på dagen

Publicerad 2014-03-19 09:59:06 i Allmänt,

Vaknade innan klockan idag vilket chockade mig enormt, händer väldigt sällan och speciellt inte när klockan är ställd på 05.55! Jag klagar dock inte för då var jag pigg och glad, kändes som en riktigt härligt morgon. 


Kom upp och slängde snabbt ihop frukost och satte mig i morgonenrocken framför Top Model som rullade på trean imorse. 
Frukosten blev en fruktsallad bestående av 1/2 banan, 1/2 äpple, 1/2 apelsin, 1 päron och några blåbär på toppen. Till det hade jag en klick vaniljkvarg som mumsade upp det hela och ökade proteinintaget lite. Saknade bara en kopp te som jag inte orkade värma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela