jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Avslutar kvällen med sommarkänsla

Publicerad 2014-03-29 21:54:30 i Allmänt,

Satte precis igång ettan i fast and furious, eller ja den går på sexan ikväll. De filmerna är så jäkla bra! Och jag får sån sommarkänsla när jag ser dem, alla coola bilar och solen och ja allt. Ovanpå det tog jag fram en Magnum mini white som fick avsluta ätandet idag. 

Ni ser även en skymt av min nya mm Sports hoodie, om någon vill köpa den gamla som blev för liten i tvätten, är en st S och var liten i början men blev för kort i armarna efter första tvätten så bara hör av er! 


Blir nog snart sängen dock, även om jag älskar filmen så är jag väldigt trött ikväll.. Glöm inte ställa om klockan inatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela