jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Att somna i tid..

Publicerad 2014-03-06 22:35:24 i Allmänt,

Klockan står på 05.50 imorgon och jag borde somnat för typ en halvtimme sen.. Men men, somnar nog till slut! 


Efter middagen blev det en timmes plugg ungefär, allt till imorgon är klart, målen för kursen inskickade och snart är hela kapitlet med riksdag och regering färdigplanerat. Hoppas nu bara att det kommer gå bra imorgon, börjar bli nervös men inte så farligt som jag trodde. Det värsta kommer väl imorgon när jag ska hålla lektionen men det går nog bra! Håll tummarna mellan 10.50 och 11.50 är ni snälla! 

Efter plugget blev det en knapp halvtimmes PW, bättre än inget. Nästa vecka ska träningen bli bättre, då har jag kommit in i praktiken lite och kan fokusera bättre tror jag. 


En bild på min middag får avsluta kvällen efter en väldigt skön dusch och med nyrakad, nysmorda ben lägger jag mig nu i sängen och sover. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela