jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

ATM

Publicerad 2014-03-15 12:26:39 i Träning,

Står just nu på trampmaskinen och värmer upp
Tänkte köra det benpasset som det var meningen att jag skulle göra igår.. Igår kom jag ner och började värma upp och kände ett sånt himla sug för att köra kondition så det blev 23 minuter på trampmaskinen följt av 15 på crosstrainern. Klämde in 6 magövningar också som mest blev skit men men, har alltid sagt att är jag sugen på kondition så kör jag det. Händer inte så ofta så därför jag utnyttjar de tillfällen jag får, går så mycket enklare idag. 


Men idag blir det benpasset oavsett, känner mig redan trött på trampmaskinen efter fyra minuter så.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela