jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Än så länge idag

Publicerad 2014-03-15 16:33:05 i Allmänt,

Hade sovmorgon för första gången på två veckor idag, när vaknade jag tror ni? Redan 7.55... Men men, blev en promenad i stormen sen hem och åt denna mumsiga frukost 

Kommer nog aldrig bli trött på min proteinbananpannkakor ☺️ 


Vilade en stund i soffan sen blev det gymmet, körde benpasset idag som sagt. Går sådär just nu, har inte riktgt motivation till det för mitt sug är bara på arm och rygg pass och det kan jag inte kör med axeln än :( men det är bara att pressa sig igen det som går att köra! 


Lunchen såg ut som följande: 
Tog vad jag hade helt enkelt. Nu ligger jag i soffan igen men ska snart duscha och sen kommer Tilda hit ikväll :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela