jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

80 minuter cardio - bam!

Publicerad 2014-03-21 14:37:06 i Träning,

Då jag var hos sjukgymnasten på morgonen kändes armen/axeln helt mörbultad och då är det inte så kul att pressa sig genom ett styrkepass. Därför ställde jag mig på trampmaskinen och sen vidare på de andra maskinerna och totalt blev det 80 minuter cardio idag - så nöjd och så skönt! 


Innan träningen såg jag ut såhär: 
Efter detta: 25 minuter på trampmaskinen
20 minuter på crosstrainern
35 minuter på löpbandet i lutande PW 
Såg jag ut såhär: 
Problemet nu är att jag har glömt handduken och har korta byxor så kan inte direkt cykla hem i detta.. Får duscha och typ lufttorka/torka med papper. Känns sådär men bättre det än ingen dusch alls! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela