jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Vad vore en midsommar utan regn?

Publicerad 2014-06-21 23:42:13 i Allmänt,

Igår vad det som sagt midsommar, jag spenderade årets midsommar i Oxie hemma hos Bazze. Vilket var mycket trevligt och kul. Mindre kul var det att komma i säng tre och sen gå upp kvart i åtta för att jobba... Men har nu klarat av även denna dag så man ska inte klaga för mycket.


Gårdagen började jag vid 15 tiden hemma hos Tilda där vi åt midsommarmat till lunch och sen fixade oss. Jag lockade håret vilket jag inte brukar göra så det var skoj. 
Bar en neonrosa klänning från HM som är öppen i ryggen, syns inte på bilden men det är skit snyggt. Chiffongen är även lite längre baktill än framtill, vilket inte heller syns men jag tycker om såna klänningar. 


Vid 17.30 stack vi hem till Bazze för att grilla och festa kvällen lång. 



Fler bilder lyckades jag tyvärr inte få men det var en mycket bra midsommar. Trots Sveriges eviga regn som förföljer midsommar varje år.. Frös dock inte i klänningen så det gick bra ändå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela