jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Träningsvärk deluxe

Publicerad 2014-06-24 09:04:25 i Allmänt,

Igår körde jag mitt första benpass sen uppehållet, har alltså inte kört ben på tre veckor och det kändes rejält. Tog en och en halv övning sen var mina ben totalt slut... Bet ihop och körde två övningar till vilket då blev fyra övningar totalt, låter kanske som lite men jag kan knappt gå idag! Redan igår kväll började det kännas så de fyra övningarna satt som en smäck. 


Precis som min kycklingpastasallad som jag åt igår kväll, riktigt mumsig. 
Nu blir det jobb 9.30-18.30 sen en lugn kväll hemma tänkte jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela