jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Spelkväll och sötaste valpen på länge

Publicerad 2014-06-22 22:17:31 i Allmänt,

Igår åt jag middag hemma hos min syster, var helt slut efter midsommar och att behöva gå upp tidigt på morgonen efter för att jobba så en lugn kväll passade perfekt. 


Fick rester från deras midsommarmat vilket bland annat var denna tårtan och jordgubbar 
Därefter tittade vi på lite fotboll innan jag och barnen satte oss och spelade kort istället - tror jag vann flest omgångar faktiskt 👏👏👍
Idag har jag jobbat och sen körde jag direkt till Sjöbo för att fira Markus och Sabina. Dem har skaffat nya hundar och den ena valpen var så galet söt! Hon låg i mitt knä och sov i typ en timme under kvällen.. Kolla så sött:
Nu blir det sängen efter jag sorterat tvätten för imorgon är det tvätt, städning, träning och sen jobb x2. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela