jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Dessa hemska rutiner..

Publicerad 2014-06-18 23:04:23 i Allmänt,

Senaste två veckorna har riktigt vänt upp och ner på mina rutiner.. Först tentaplugg sen nu festivalen i helgen - somnar aldrig på kvällarna längre och kan absolut inte ta mig upp på morgnarna. Det är typ det allra värsta, vissa kvällar somnar jag tidigt men kan ändå inte dra mig upp på morgonen och jag som alltid brukar gå ut och gå på morgonen, det är egentligen typ det bästa jag vet men nu är det bara riktigt jäkla segt. 


Har nu 20 minuter kvar på min serie sen blir det sängen och imorgon ska jag komma upp och träna på morgonen! Punkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela