jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Dags att ta sig tillbaka

Publicerad 2014-06-16 00:10:08 i Allmänt,

Nej nu har det varit alldeles för många veckor sen jag skrev något... Livet har varit så stressigt och mycket som har hänt och hjärnan har inte hängt med helt enkelt. 


Snabbt sammanfattat: 
Jag har varit i Polen på träningsläger med mina simmare

Sen helgen efter var vi i Linköpning på tävling med hela klubben vilket var riktigt bra och kul! 

Därefter var det dags för Tildas examensfest veckan efter, finaste tjejen klar med sin ekonomutbildning. 
Utöver det har jag haft en hel del shopping sen senast jag skrev: 

Förra helgen öppnade vi ute i Nybro och därmed började även sommarjobbet 
Jäkligt dumt att börja med det innan jag hade gjort tentan, hjärnan tog sommarlov för tidigt men förhoppningsvis klarade jag den ändå. Efter tentan tog vi lunch på Lilla och sen umgicks jag med älskade Hanna som var nere i veckan. 
I tisdags hade vi tentafest hemma hos Linda i Hjärup. 

Mycket trevligt. Dagen efter blev jag upphämtad i Hjärup för att bila upp till Liseberg med Hanna och ett gäng killar. 


Åkte nya attraktionen Helix som var helt awesome! Bästa jag någonsin åkt!! 


Torsdagen tog jag det lugnt för att sen åka upp till Stockholm och SUMMERBURST!! Men det får ni höra om imorgon istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela