jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Simskoleavslutning och rådjurssadel

Publicerad 2014-07-11 23:08:14 i Allmänt,

Idag hade vi simskoleavslutning på jobb vilket innebar att jag började en timme tidigare = 10 timmars jobb... Men, det blev inte så segt som jag trodde det skulle vara iallafall :) 


Vi blev, inte alls förvånande, i puttade i vattnet så nu luktar nästan allt klor kan jag tänka mig men hälften av kläderna hade jag lånat av Jonas och det andre har jag dumpat hos mina föräldrar för tvätt. Till lunch idag lyxade vi till det; köpte pastasallad från Lisas skafferi. Muuums. 


Efter jobb körde jag direkt till mina föräldrar för att äta middag där, blev bjuden på rådjurssadel med magiskt god sås och sallad. 
Till efterrätt fick vi jordgubbar med myntasocker och kaffegrädde - typ det bästa som finns utan tvekan! 
Mina föräldrar passade lillemannen idag och nu när han har fyllt 2 år så får han lov att smaka godis, så ikväll fick han smaka fyra bitar från gott&blandat påsen. 
Riktigt lycklig blev han! Men sen fick det räcka så det inte blev för mycket. Därefter fick jag natta honom, finns seriöst inte något mysigare än den lillskiten. 


Nu ska jag gå och lägga mig, upp halv sex imorgon för en PW sen frukost innan det är dags för att ta tåget till Uppsala. Längtar så mycket!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela