jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Onsdagslyx i all ära

Publicerad 2014-07-16 21:58:58 i Allmänt,

Idag var första dagen tillbaka till verkligheten, jobbar nu 5.45-14.15 måndag-fredag i fyra veckor så det är verkligen riktigt jobb nu. Men det är faktiskt rätt skönt, skönt att sluta tidigt iallafall.


Efter jobb hann jag med en halvtimme på stranden i solen innan det blev molnigt, då blev det att åka och handla. Då jag glömde ta upp kött från frysen imorse var jag tvungen att köpa något färskt i affären och självklart - så rik som jag är (not) - var entrecote det enda som lockade mig. Så detta blev min middag: 
Salladen bredvid är bara vanlig medelhavsmix och tärnad vattenmelon.


Vid sju tiden gick jag ner på gymmet och körde väldigt fokuserat i en timme - längesen jag var så nöjd med ett pass.
Kvällsfikan blev caseinpudding med hallon - mmmmm 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela