jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Min nya pärla

Publicerad 2014-07-02 20:30:24 i Allmänt,

I måndags var jag med mina föräldrar i Svedala och hämtade min nya biiiiiiiil! 


Köpte ju en gammal, gammal, gammal Saab för typ två månader sen och nu hittade vi en bra firma att byta in den på, fick typ fyra gånger mer än vad jag gav för Saab och la sen ut mellanskillnaden för den nya bilen. 


Såhär ser den nya ut. 
Det är en Mazda 3 som är från 2005 och jag är så galet nöjd! Blir lycklig varje gång jag ser bilen, helt sjukt. Nu har jag alla viktiga bitar på plats som behövs för att verkligen känna att man blivit vuxen och flyttat hemifrån, eller ja påväg att bli vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela