jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

En kväll hos "farmor&faffe"

Publicerad 2014-07-06 23:09:29 i Allmänt,

Idag efter jobb följde jag med Emilia hem till hennes farmor och farfar för lite grillat och gottis. Hennes farföräldrar är verkligen de bästa som finns! Så himla kära och snälla. Riktigt skönt att ha något att göra också för mina egentligen planer rann ut i sanden, eller de skets i av andra som var inräknade i dem. 


Vi fick grillad fläskfilé och sallad, potatis och sås. Mumsfilibaba! 
Emilia var dock trött som tusan för hon var på Öja igår.


Just det, halkade på jobb idag också... Har sagt det sen jag började sommarjobba där att någon gång kommer jag halka på golvet i städskrubben och idag var det dags. Tog två steg in, halkade, ramla bakåt och hamna på baken med en jäkla duns, foten flög rätt in bland alla kvastar och annat mög där inne och nu skulle jag faktiskt tro att den är rejält stukad om inte till och med bruten. Gör så satans ont!! 
Syns dåligt på bilden men det är riktigt mörkt, nästan svart och lite svullet och gör bara riktigt, riktigt ont. 


Nu ska jag nana. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela