jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

En dag i Öregrund

Publicerad 2014-07-15 00:16:04 i Allmänt,

Idag var min sista dag här uppe hos Hanna och då både hon och Mandi var lediga från jobb så bestämde vi oss för att ta en liten utflykt. Vid elva tiden hämtade Mandi upp oss och vi körde ut och upp mot Öregrund som ligger utanför Östhammar här norr om Uppsala. 


Där tog vi färjan över till Gräsö för att luncha i form av picknick och sen sola och bada. 
Jag var faktiskt i vatten också men fick tyvärr ingen bild på det med mobilen, kanske kommer senare från Mandis kamera. 


Innan vi stack hem spelade vi en runda minigolf i lag och självklart vann jag och Hanna - bästa laget ju! 

Denna banan var riktigt sjuk! 


Nu ska jag försöka sova, klockan är kvart över tolv nu liksom... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela