jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Singelproblem - för mycket chick-flicks?

Publicerad 2014-01-04 21:20:41 i Allmänt,

Att vara singel en längre tid har börjat innebära en massa chick-flicks för min del. Egentligen är det såna filmer som man är mer än nöjd med efter ha sett typ en timme för man vet redan hur det kommer sluta. MEN med många ensamma kvällar så är det rätt skönt att bara slänga sig i soffan och inte behöva koncentrera sig eller blir rädd när det är skräck eller sånt så man inte kan somna sen. 

Börjar känna att det är dags för en riktig film snart, massa action, skräck eller sånt så att det blir lite liv och man blir riktigt meddragen när man tittar. Problemet är att jag tycker inte såna filmer är kul att kolla på själv, action funkar om jag är rätt pigg men skräck klarar jag inte själv eller klarar gör jag men det tar för lång tid att somna sen. Och det är väl ingen som tycker om att ligga själv i sängen klarvaken en massa timmar? Vilka singelproblem jag har.. 


Just nu är det Along came Polly och efter denna kommer No strings attached sen passar nog sängen rätt bra efter det. Jag gillar ju Jennifer Aniston och Ashton Kutcher är sådär makalöst söt att titta på så jag klarar mig. 

 

Puss / J

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela