jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Nyårsbilder

Publicerad 2014-01-02 22:47:05 i Allmänt,

Då datorn inte vill komma åt mina mobilbilder får jag göra inlägget från mobilen. Kommer lite bilder från nyår, blev inte med kameran, glömde helt bort den.. Men jag har bilder iallafall. 
Började hemma hos Mika med en härlig tre rätters tillsammans med henne, Sara och..
Mia här på en bild med mig. 
Innan vi stack vidare blev det lite härliga piggelin shots som Sara gjorde. 
Lite smått läskig färg eller hur? 
Sen drog vi vidare hem till en som heter Robin på fest. Här är Mika och Sara innan tolvslaget. 
Mika försöker spruta ner oss med skumpa. 
Alla vi tre tillsammans inne på festen. Så härliga tjejer alltså! 
Avslutningsvis får ni en bild på min outfit. Paljettkjol från Gina som gick i grön/turkost, svart luftigt linne från HM, halsband, strumpbyxor och en otroligt fin hatt som Mika och Sara fixat. 


Nu är det snart sängen som gäller, håller på att ladda ner första säsongen av Sons. Blev tipsad om den för typ tionde gången så såg de två första avsnitten när jag satt i kassan idag och måste säga att den verkar bra. 

Godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela