jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Glitter naglar och blandade känslor

Publicerad 2014-01-05 17:47:48 i Allmänt,

Sitter just nu hemma hos mormor och väntar på att hon ska få gäster, jag ska hjälpa till med disken och undanplockningen. Har precis målat på mina nyårsnaglar, älskar när naglarna är målade. Man känner sig så mycket fräschare. 

Ska jag vara helt ärlig så finns det saker jag mycket hellre hade gjort och människor jag hade velat träffa. Men har man lovat mormor så har man. Plus att jag är inte världens bästa på att ta tag i saker och se till att man träffar de man vill, tyvärr. 

Men men, ska troligtvis träffa Sara imorgon iallafall och se hennes lägenhet! Ska även till Ikea och köpa lite lådor och korgar till lägenheten. 


Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela