jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Fyra timmar till

Publicerad 2014-01-04 10:24:28 i Allmänt,

Sitter nu i kassan på jobb, har fyra timmar kvar av dagen sen är julschemat över och jag får äntligen lite ledighet. Ska faktiskt bli riktigt, riktigt skönt. Ikväll blir det troligtvis bara en lugn kväll hemma, titta på lite Sons och läsa min bok till skolan. På tisdag ska jag ta tag i allt till skolan på riktigt, än så länge är det fortfarande jullov faktiskt. Därför bjuder jag också på en bild från julafton. 


I övrigt så längtar jag som aldrig förr till att kunna träna på tisdag! Fy vad jag saknar det.. På tisdag är det tre veckor sen sist och det är alldeles för länge. Vilket även ryggen börjar säga till om nu tyvärr..  


Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela